_ _ _ _

rozgrywka_
:: gramy systemem Double Elimination - dopiero druga przegrana eliminuje_

mecz_
:: mecze będą po 15 rund na stronę z czasem trwania każdej z nich 2 minuty_

remis_
:: w przypadku remisu grana jest dogrywka na tej samej mapie po 6 rund na stronę_

wygrana_
:: w przypadku wygrania przez którąś z drużyn 16-stu rund mecz zostaje zakończony_

przegrana_
:: drużyna która przegrała 2 mecze odpada z zawodów_

serwer_
:: jeżeli w trakcie gry wystąpią problemy z powodu serwera lub nieumyślnego np. rozłącznia jednego z komputerów mecz jest zatrzymywany a następnie:
-
jeśli rozegrano mniej niż 3 rundy danej tury, dana tura (połówka) jest anulowana i zaczyna się  nowa
- jeśli rozegrano 3 pełne rundy i więcej dotychczasowy wynik jest zachowywany i dogrywana jest brakująca ilość rund od nowa_

ustawienia serwera_
::
tutaj zamieściłem cfg serwera_

dostępne mapy_
:: de_aztec, de_dust2, de_nuke, de_inferno, de_cbble

wybór mapy_
:: przed turniejem zostanie rozlosowana kolejność grania map. wszystkie mecze jednej rundy będą rozgrywane na jednej mapie. w ten sposób nie będzie ryzyka że drużyny które spotkały by się 2-gi raz grały by na tej samej mapie_

zabronione_
:: niedozwolone jest używanie tarcz
:: niedozwolone jest zamierzone wyskakiwanie poza mapę (map sweaming)
:: zabrania się wykorzystywanie błędu (sky box) na de_nuke
:: karą jest odebranie punktu za rundę

(c) jakub siek | icebergdesign.prv.pl _