|
_ _ _ _
rozgrywka_
:: gramy systemem Double Elimination - dopiero druga przegrana
eliminuje_
mecz_
:: mecze będą po 15 rund na stronę z czasem trwania
każdej z nich 2 minuty_
remis_
:: w przypadku
remisu grana jest dogrywka na tej samej mapie po 6 rund na stronę_
wygrana_
:: w przypadku wygrania przez którąś z drużyn 16-stu
rund mecz zostaje zakończony_
przegrana_
:: drużyna która przegrała 2 mecze odpada z zawodów_
serwer_
:: jeżeli w trakcie gry wystąpią problemy z powodu
serwera lub nieumyślnego np. rozłącznia jednego z
komputerów mecz jest zatrzymywany a następnie:
- jeśli rozegrano mniej niż 3 rundy
danej tury, dana tura (połówka) jest anulowana i zaczyna się
nowa
- jeśli rozegrano 3 pełne rundy i więcej dotychczasowy wynik jest zachowywany i
dogrywana jest brakująca ilość rund od nowa_
ustawienia serwera_
:: tutaj
zamieściłem cfg serwera_
dostępne
mapy_
:: de_aztec,
de_dust2, de_nuke, de_inferno, de_cbble
wybór mapy_
:: przed
turniejem zostanie rozlosowana kolejność grania map.
wszystkie mecze jednej rundy będą rozgrywane na jednej
mapie. w ten sposób nie będzie ryzyka że drużyny które
spotkały by się 2-gi raz grały by na tej samej mapie_
zabronione_
:: niedozwolone jest używanie tarcz
:: niedozwolone jest zamierzone wyskakiwanie poza mapę (map sweaming)
:: zabrania się wykorzystywanie błędu (sky box) na de_nuke
:: karą jest odebranie punktu za rundę
|